transport persoane Romania Germania

Coletarie internationala Romania – Germania, Anglia, Italia, Austria, Olanda, Belgia

Pentru detalii si rezervari sunati la numarul de telefon:

 

Lista preturi coletarie internationala

 

Romania – Germania 1 Euro / Kg tur – 1,2 Euro retur

Romania – Belgia 1 Euro / Kg – 1,2 Euro / Kg retur

Romania – Olanda 1 Euro / Kg – 1,2 Euro / Kg retur

Romania – Italia 1 Euro / Kg – 1,2 Euro / Kg retur

Romania – Anglia 1 Euro / Kg – 1,2 Lire/ Kg retur

Pentru coletele livrate la adresa cu destinatia Romania pretul este de 1,5 Euro / Kg .

 

Avem promotii cu diferite ocazii si te premiem daca decizi sa lucrezi exclusiv cu noi. Suntem in permanenta in stransa legatura cu tine prin telefon, email, fax si alte mijloace de comunicare. Anuntam destinatarul din timp de sosirea coletului si punctul de ridicare.

danytur-transport-coletarie-internationala-germania-italia-romania-belgia-olanda

Danytur pune la dispoziţia clienţilor săi soluţii personalizate, proiectate în aşa fel încât costurile să fie minimalizate , iar satisfacţiile duetului transportator-client să fie maxime. Astfel, coletele sunt distribuite atent, cu maximă atenţie, preocuparea pentru timp şi feedback pozitiv fiind una din liniile directoare pe care pune accent managementul firmei.

Preţurile practicate de către Danytur sunt concurenţiale, ideale pentru expedierile care se abat de la caracteristicile obişnuite (formă, dimensiuni, formalităţi vamale), acordându-ise clientului dreptul de a opta pentru regimul door to door în condiţii de maximă siguranţă. Greutatea volumetrică este stabilită la sediul firmei, dar orice detaliu legat de expediere poate fi stabilit, în prealabil, la liniile telefonice puse la dispoziţia clienţilor pe siteul firmei (https://danytur.ro) de către operatorul de transport internaţional, 24h din 24, 7 zile din 7.

Firma dispune de o asigurare proprie care dublează practic securizarea expedierii coletului oferind, în acelaşi timp, expertiză de calitate şi suport rapid în orice formalitate vamală şi, totodată, ţine cont de respectrarea reglementărilor în vigoare ce porivesc acest tip de transport şi nu numai.

Coletele trebuie ambalate in asa fel sa protejeze continutul acestora.

Pe colet trebuie mentionat numele destinatarului, adresa completa de livrare, codul postal, si telefonul de contact al destinatarului.

Responsabilitatea impachetarii coletelor postale si a etichetarii acestora revine exclusiv expeditorului.

Coletele care contin bunuri fragile trebuie ambalate corspunzator de catre expeditor utilizand materiale, polister, folii, care sa protejeze aceste bunuri. Sa fie inscriptionate cu cuvantul “FRAGIL” astfel incat societatea SC Voiaj Danytur SRL sa recunoasca aceste colete si sa le poata acorda o atentie deosebita in transportarea si depoiztarea acestora.

SC Voiaj Danytur SRL preia si livreaza colete postale prin mijloace proprii dar colaboreaza si cu alti furnizori de servicii de coletarie postala.

SC Voiaj Danytur SRL va returna trimiterea postala clientului expeditor cu aplicarea unui tarifului primit, daca aceasta nu a putut fi predata destinatarului din urmatoarele motive:

– Adresa destinatarului nu exista sau la acea adresa nu exista nicio constructie unde trimiterea postala sa poata fi predata;

– Destinatarul/persoana autorizata sa primeasca trimiterea postala, nu a fost gasit(a) la adresa indicata, iar termenul de pastrare la punctul de contact deservit de personal a expirat;

– Destinatarul sau persoana autorizata sa preia trimiterea postala a refuzat primirea.

In ipotezele prevazute mai sus , dar si in oricare alt caz care nu se incadreaza intre cele trei mentionate mai sus, SC Voiaj Danytur SRL va notifica destinatarul despre existenta unei trimiteri postale, punctul de lucru de la care o poate ridica si o va pastra timp de 15 zile la punctul de lucru .

Trimiterile postale care nu au fost predate destinatarului si nici returnate expeditorului vor fi pastrate timp de 9 luni in Depozitul depozitul SC Voiaj Danytur SRL din Roman . Daca in acest timp expeditorul sau destinatarul nu au revendicat trimiterea postala , aceasta va trece fara nici o notificare sau formalitate prealabila , in proprietatea SC Voiaj Danytur SRL . Pentru orice pastrare a trimiterii postale la dispozitia expeditorului sau destinatarului , SC Voiaj Danytur SRL va percepe un tarif de 1 leu / zi.

SC Voiaj Danytur SRL a stabilit un mecanism de solutionare a reclamatiilor simplu, transparent si accesibil, in special in ceea ce priveste pierderea, distrugerea partiala totala sau deteriorarea trimiterilor postale precum si nerespectarea conditiilor de calitate a serviciilor . Procedurile permit solutionarea echitabila si prompta a reclamatiilor precum si un sistem adecvat de rambursare sau compensare.

Termenul de introducere a reclamatiei prealabile adresate furnizorului de servicii postale este de 6 luni si se calculeaza de la data depunerii trimiterii postale.

Furnizorul de servicii postale are obligatia de a solutiona reclamatia prealabila in termen de 3 luni de la data introducerii acesteia.

Expeditorul/destinatarul nemultumit de serviciile oferite, poate formula o reclamatie scrisa prin e-mail , pe adresa office@danytur.ro, telefon 0752233132 , sau prin posta , cu confirmare de primire , la adresa din Str. Libertatii nr. 12 ap. 40, Roman, judetul Neamt sau se poate depune personal la adresa mentionata.

Departamentul Relatii cu Clientii confirma reclamantului primirea reclamatiei telefonic , prin e-mail (daca acesta face publica adresa sa de mail si solicita acest lucru ) ,sau prin completarea confirmarii de primire, in cazul reclamatiei scrise si transmise printr-un serviciu postal cu confirmare de primire ,ori prin inmanarea numarului de inregistrare in cazul reclamatiilor depude personal, in functie de modul in care a fost transmisa sau solicitarea reclamantului .

Persoanele reclamante trebuie sa depuna/trimita la SC VOiaj Danytur SRL toate documentele prin care isi intemeiaza pretentiile in vederea efectuarii unor analize corecte si complete (copie bon, PV de constatare, facturi doveditoare, ambalaj/produs pentru expertiza, etc). Reclamatiile cu privire la deteriorare ambalaj, numar de trimiteri postale ori greutatea acestora se fac individual, pentru fiecare trimitere postala in parte .

Orice reclamatie se va inregistra in “Registrul de Reclamatii” si solicitantul va fi despagubit in termen de 30 de zile de la data solutionarii favorabile a reclamatiei.

Daca reclamatia este intemeiata, despagubirea se acorda cash daca solicitantul este persoana fizica si prin ordin de plata sau prin compensare daca solicitantul este persoana juridica. Reclamatia se va considera intemeiata daca potrivit intelegerii contractuale sau dispozitiilor legale SC Voiaj Danytur SRL este obligat sa acorde despagubiri.

Raspunderea societatii Voiaj Danytur se aplica astfel:

– in caz ca coletul a fost furat, pierdut sau distrus partial sau in totalitate se va plati de 10 ori tariful perceput pentru acel colet, indiferent de cantitate la care se adauga pretul platit initial pentru acel serviciu;

– in cazul predarii cu intarziere a coletelor se va restitui suma platita pentru acel serviciu;

In urmatoarele cazuri SC Voiaj Danytur SRL nu este exonerata de raspundere:

– paguba s-a produs din cauza expeditorului sau a destinatarului;

– paguba a fost produsa datorita unui caz de forta majora sau a cazului fotuit, in acest caz expeditorul are dreptul doar la restituirea

tarifelor de coletarie achitate.

SC Voiaj Danytur SRL nu transporta urmatoarele:

– bunuri care prin natura lor sau prin modul in care sunt ambalate pot pricinui daune persoanelor, mediului, instalatiilor utilizate sau altor bunuri.

– bunuri neambalate corespunzator continutului lor;

– bunuri care necesita conditii speciale de transport prin dispozitii legale administrative, economice, sanitare, veterinare, fitosanitare: opere de arta, antichități, aur, bijuterii, argint, pietre prețioase, produse perisabile, animale vii, băuturi spirtoase (ex:țuică, vișinată), țigări, etc. ;

– medicamente;

– produse perisabile. In cazul in care acestea sunt sunt depistate firma nu isi asuma nici o responsabilitate pentru despagubirea expeditorului.

Coletele pe ruta Romania – Europa se livreaza pana intro durata de 10 zile la orice ora din zi si din noapte (in perioadele aglomerate pot aparea intarzieri).